Lepší učení ve školách reflextující týmy jako zdroj školního rozvoje

oddělení 5804 - Centrum pro zahraniční pomoc - příprava a koordinace
oddělení 5804 - Centrum pro zahraniční pomoc - příprava a koordinace

Vydáno

Aktualizováno 14. 9. 2017
  • Aktualizace popisu projektu, nadpisu a čísla

Projekt
KrajJihomoravský kraj
Název programuCZ07 - Spolupráce škol a stipendia
Název projektuLepší učení ve školách reflextující týmy jako zdroj školního rozvoje
Internetové stránky projektu

https://www.phil.muni.cz/

Číslo projektuNF-CZ07-ICP-3-225-2015
Příjemce

Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Partner

Ostfold University College/Faculty of Education

Popis projektu

Cílem projektu byla výměna zkušeností partnerů se širokou škálou nástrojů podporujících procesy učení ve školách, se zvláštním důrazem na využívání a rozvoj reflektujících týmů norského autora Toma Andersena. Součástí projektu byla i realizace seminářů pro studenty a učitele v České republice i v Norsku. Hlavním výstupem z projektu byla česko-norská monografie s názvem Podpora učení ve školách (Support for learning in schools) publikovaná ve třech jazycích, která shrnuje celou řadu aktuálních výzev pro české i norské školství zejména v oblasti podpory rozvoje škol a procesů učení v nich. Publikace také nabízí výsledky již realizovaných výzkumů obou partnerů v oblasti využívání reflektujících týmů a jiných nástrojů sloužících k rozvoji učení ve školách.

Schválený grant

1 233 003 CZK

Doba realizace projektuDatum zahájení: 14.9.2015, Datum ukončení: 30.7.2016